Smaaart!

Igår gymmade jag, det gick bra jag pumpa på och körde riktig hårt vilket var jävligt skönt efteråt!

Idag vaknade jag upp med fruktansvärt möra ben egentligen ingen större träningsverk utan dom känndes bara tunga, otympliga och totalt slutkörda.

Idag hade jag även ispass på kvällen, det gick åt helvete!! Min explosivitet i bena var försvunnen och hade tagit en redig kaffepaus, jag åkte runt på isen utan någon som helst kraft i benen och det känndes välldigt skumt för i övrigt kändes det bra. Jag var pigg och huvudet hängde med men benen släpades längst isen...

Imorgon har jag match eller typ inte för jag va en idiot, en fullständigt störd idiot som fick för mig att mörda mina ben två dar innan match när jag inte kört ben på ett bra jävla tag så nu känns det tveksamt ifall det blir game imorgon för om det känns likadant imorgon på isen som det kändes idag finns det ingen anledning att spela då jag inte ens får ut 30% av min kapacitet........

Ååååååååååååå JAG BLIR SÅ TRÖTT PÅ MIG SJÄLV!!! VILL BARA GRÄVA EN JÄTTE STOR GROPP, LÄGGA MIG DÄR OCH BE ATT NÅN FYLLER IGEN GROPPEN MED MIG I......

Leek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0