jobba...?

Började jobba för sissodär en timme sen men är så fruktansvärt trött att jag hoppar första lektionen, brukar endå vara så lungt på morgonen. Så nu sitter jag här vid frukostbordet och äter en riktig frukost för första gången på ett bra jävla tag! Känns bra och det får mig att fundera över ifall man borde gå och lägga sig tidigare så man orkar upp på morgonen och i fortsättningen också kan äta frulle utan att behöva skita i första lektionen varje morgon för det lär ju inte funka i längden...

Aja ska väll lyssna på lite musik, äta upp min yoghurt och sen sätta mig i bilen för att åka till sätra och hjälpa till lite lätt på idrottslektionen..

Funderar också på att dra till vegas i helgen och vinna en jävla massa pengar så jag blir ekonomiskt oberoende, säljer allt jag äger idag drar till vegas imorgon och sätter varenda korvöre på rött på lördag sen åker jag hem igen på söndag å börjar troligtvis knega igen på måndag fattigare än någonsin!

Tjännnahopp /Leek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0