Dagens outfit!

Lovade ju att modeblogga så vafan lixom!

Kör lite avslappnad stil idag eftersom jag är snuvig och trött (jävligt knackig uräkt för att vara bakis. Även det en sjukt dålig uräkt eftersom jag sitter precis som jag gör nu 90% av tiden jag är hemma ovs hur jag mår...).

I alla fall uppifrån och ner!

1. Vit linne inköpt på HM sommaren 2007, eget tryck på både fram och baksida. Kan läggas till att linnet inte riktigt är vit längre då jag inte har haft någon tvätttid sen sommaren 2007.

2.  Ruggigt käcka BjörnBorg fillingar som jag fick i julklapp 2008. Fillingarnas färg är av någon beigegrön färg kommer inte ihåg om det är samma färg som när jag fick dom.. Dom har även ett oklart hål där bak och sitter slappt runt midjan då resåret inte rikitigt är vad det va!

3. Svart Nike-strumpa på vänster fot och barfota på höger då jag inte kunde hitta den andra i morse.

Frillan är enormt stylad efter metoden "låt kudden göra jobbet under natten"..

Aaa det var väll allt /Leek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0