Dog!

idag dog jag lite! Inte tillräkligt för att ramla ihop och aldrig igen vakna men tillräkligt för att känna smärtan och det är ju nästan värre... Mitt älskade Hammarby lämnade idag finrummet allsvenskan för att flytta ner till det lite mindre glamorösa superettan och det känns så jävla jobbigt! jag har under hela sässongen känt att det har varit ett helvete men att vi skulle åka ut har aldrig funnits på kartan i min skalle! Så jävla förbannad och ledsen och jaa helt tom och allt detta för ett jävla fotbollslag!! imorgon tänkte jag supa mig full asso sådär full full ni vet! riktigt varför vet jag inte men kör på en gammal slag dänga " jag är bara lyckig när jag dricker"..

so long /leek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0