tjejer bara förstör!

man blir ju lite irriterad på chicksen ibland faktiskt!

Jag har nämligen än god vän eller hade kanske man ska säga, det här är problemet med brudar dom kan lixom få killar att go bananas i skallen å bara tänka på dom och göra som dom vill utan att dom egentligen behöver säga något! Riktigt läskig egenskap... Aaa iaf lixom den här polaren han va lixom "boysens boys of the boys!" han sa aldrig NEJ, han var på så fort någonting var pågång, han dissade brudar hejvillt för att sätta boysen i första hand, han kunde också ofta vara lite svinig mot gummor men alltid på ett roligt sätt tyckte iaf jag och resten av grabbarna!

Men så plötsligt kom den dagen jag aldrig kunde förespå, min gode vän blev kär och plötsligt beter han sig som en toffel och följer minsta lilla vink som gumman hans gör, förjävligt? Aaa det tycker jag verkligen... Varför ska det vara det ena eller det andra? Kan väll förfan kompromissa lite, subban ska inte ha all makt nej urch för detta betende som sprids i världen och om det är något jag ogillar så är det när jag ser ens vänners tjejer börja sätta ultimatum inför alla andra och ställa krav och vara allmänt bitchig.. Har flera gånger fått lust å bara dra på dessa gummor en fet smäll, men eftersom jag inte slår kvinnor så har min ilska gått ut över snubben som tofflar arslet av sig!

Så till er alla från mig, HJÄLP era vänner upp ur det förödiska kärleksträsket om dom hamnat där annars ser ni fan till att dom aldrig hamnar där det är betydligt lättare... /LEEK

Kommentarer
Postat av: Söderlund

Cha cha! :)

Jag tänkte bara höra om det är så att du är intresserad av Bloglovin?

Lägger du till mig, så lägger jag till dig? Det är alltid trevligt att lära

känna nya bloggare. Jag hoppas att du tycker att detta låter bra? :)



Puss



Mvh

Söderlund

2009-11-23 @ 17:05:30
URL: http://robinsoderlund.se
Postat av: JeNny

Visst det är förjävligt när det är så.. Men har du någon gång kanske tänkt på att de är kanske där han/den vill vara. Jag menar han har valt de själv. Vissa dagar kanske han heldre vill vah hemma o chilla och mysa med tjejen ist för o hänga hemma hos nån av er grabbar o dricka öl..

2010-10-21 @ 22:52:55
URL: http://utantill.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0