JUL

Snart är det julmys och ledigt från jobb och annat shit!
Trevligt tycker jag som älskar julen trotts att bristen på snö under julhelgen numera är fullständig så är det ju fortfarande jul och det är förjävla positivt!! Kanske fira julen uppe i fjällen där är det ju iaf snö och mysfaktorn där uppe är ju faktiskt riktigt stor... aja skitsamma jag som skulle träna äckligt mycke fram till jul å bli ett monster!! kan ju säga att det är big FAIL på den för har inte orkat träna på det sättet som behövs alls men det kommer jag lovar :) och jag har ju nästan två månader på mig också...

Yoo bitches!! /Leek

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej hej hörde att du var en trevlig prick :p

2009-11-25 @ 12:33:13
Postat av: Leek

Du kan vara en trevlig prick hum

2009-11-25 @ 17:58:49
URL: http://leek.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0