Strul med sömn!

Inatt hade jag sjuka problem med sömnen, jag kunde först inte somna övehuvudtaget kändes som om hela hjärnan skulle sprängas jag hade så många grejer jag funderade på. Tillslut bestämde jag mig bara för att kliva upp sen hällde jag upp ett stort glas med vatten och satte mig på balkongen där satt jag nog i en timme helt tyst och bara lyssnade på allt som hände utanför. De va skönt att bara sitta ner å nästan inte tänka på nått utan bara sitta, dricka mitt vatten och lyssna på en vilsen mås uppe på hustaket. Självklart fanns vissa av dom tankarna som höll mig vaken från början i mitt bakhuvud men jag varken orkade eller ville tänka på dom...

Sen efter att jag hade suttit på balkongen i ungefär en timme så gick jag tillbaka till sängen för att hitta lite sömn och det gick väll sådär måste jag säga, jag hade en händelserik natt i drömmarnas värld. Vad jag drömmde om spelar väll egentligen ingen större roll men kan väll säga så mycket som att det jag drömmde om hade mycket med vad som höll mig vaken från början att göra. Nää fyfan ibland vore det skönt om man bara kunnde stänga av hjärnan å slapp behöva känna några känslor iaf för en kort stund!

So long /LEEK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0