Robin Söder, Sveriges nya stjärnan?

Ja enligt någon enkät så ska Robin Söder bli våran nya stora stjärna, jag vet inte om jag är beredd att hålla med faktist.
Jag menar inte att grabben är dålig på nått sätt men tycker det finns större löften inom fotbollen. Om man läser artikeln på Aftonbladet är det först och främst Rasmus Elm och Emir Bajrami som näms som utmanare till Söder men jag personligen tycker att man har missat Martin Olsson. Han är en enormt skicklig spelare som alltid sliter och tar rätt beslut på banan samtidigt som han är välldigt skicklig med boll och följer med i anfallen på ett utmärkt sätt. I Martin Olsson har vi en storspelare som kommer betyda mycket för A-landslaget bara han kan få hålla sig borta ifrån skador.

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotbollsbladet/landslagsfotboll/u21em/article5416083.ab

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0