FREEDOM!!!

Det finns verkligen ingen film på denna jord som är eller någonsin kommer att bli bättre än vad Braveheart så ere bara! Braveheart spelades in 1995 snart 15 år sedan men varje gång man ser den känns det som att den lika gärna kunnde ha släppts på dvd förra veckan, den är så underbart bra och Mel Gibson som har gjort ett X antal bra filmer är på topp i denna rulle. Bara älskar allt med den och vad hela storyn står för!

När jag väl sitter här och skriver kan jag ju poängtera att Eriksdalsbadet fan har blivit ett zoo, var där idag och tog det lite lugnt och jag var fan ensam svensk på stället borträknat från mina två polare jag var där med. Riktigt tråkigt då jag inte vart där på ett bra tag och det var inte så jag mindes det som...



So long from LEEK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0