Fly on your way like an eagle!

Vaknade klockan 6 imorse eftersom mitt fönster hade vart så pass öppet så morgonsolen träffade mig rakt i ögonen, jag var inte speciellt trött trotts att jag även inatt hade svårt att somna och inte slocknade förens 3 någonting. Jag gick upp å åt frulle för mig själv och verkligen njöt av tystnaden jag hatar att prata på morgonen jag vet inte varför men tycker bara att det är så jävla skönt att sitta för mig själv på morgonen å bara fundera på allt som rör sig i skallen.

Aja kanske ska komma till varför jag valde den rubriken jag valde och det är iaf en del av refrängen på en Iron Maiden låt jag satt å lyssnade på efter frukosten och ibland känner jag verkligen hur jag skulle vilja vara en stor och ståtlig örn. Jag skulle bara vilja flyga iväg högt upp å känna friheten å slippa tänka på alla bekymmer som finns och hela tanken fick mig att fundera på min framtid och vad fan jag ska göra med mitt liv. För ett litet tag sen bestämde jag mig för att fortsätta med vad jag gjort sen jag va 4 år dvs att spela hockey och när jag för några veckor sen fick reda på att jag får fortsätta på mitt jobb efter sommaren så känndes det som det rätta valet att jobba och fortsätta med hockeyn men efter två dagar och två nätter av tänkande för jag har verkligen tänkt i 48 timmar nu, har knappt sovit ett piss och när jag sovit har jag drömt om allt som hänt den senaste tiden och hur min framtid kan se ut.
Jag vill ut och se världen, jag vill ut och njuta av mitt liv, jag vill inte vara en i mängden, jag vill väckla ut mina vingar och bara flyga iväg, jag vill lämna alla bekymmer hemma och leva ett helt annat liv, jag vill helt enkelt känna friheten att bestämma över mitt eget liv. Frågan är bara hur jag ska göra detta, först funderade jag på att bara spara massa pengar och sen sticka till vintern men jag vill ha mer. Jag vill vara borta ett år kanske två eller ännu mer så nu funderar jag mer på att jobba utomlands, vart vet jag inte riktigt men Australien är ett alternativ jag har i tankarna iaf. Aa skitsamma efter att ha skrivit allt detta känner jag mig bara trött i huvudet samtidigt som jag egentligen kommer på mig själv med att inte ha en aning om vad jag vill mer än att jag faktist bara vill må bra eller iaf bättre än vad jag gör nu, känner mig som en jävla känslo-jojjo...

Maybe its time I saw the world /LEEK...

Kommentarer
Postat av: johan

Det skulle vara mäktigt att kunna göra det =D

2009-06-30 @ 12:39:11
URL: http://johanbliixt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0