Hora/Slyna

I min mening så har en hora mer stolthet i kroppen än en slyna!!¨

då kan man ju fråga sig, hur fan tänker han nu?

Jo såhär tänker jag...

Det är ju allmänt känt att både horor och slynor släpper till lika mycket som Tommy Salo gjorde under sina sista år framför kassen med andra ord ett snitt på 3,14 enkla puckar per kväll, ta det gånger 82 gånger som Salo ungefär stod per sässe så kommer du upp i ett hyfsat snitt på ett år! För att dra fler paralleler med salo så behöver man precis som med salo inte ha för avsikt att scora för att få lyckas med det varken med horan eller slynan vilket gör det hela rätt så tråkigt i längden. Men nu börjar saker och ting spåra ur och jag måste hitta tillbaka till grundämnet att horor har mer stolhet i kroppen än slynorna på allmäna barer, krogar och högstadiekorridorer. Av den enkla anledningen att dom faktist får betalt för det dom gör medans slynorna vaknar upp med kondylon, gonorre mm samt en avbetalningsplan med närapoteket och ett inbokat möte med gynekologen på ungdomsmottagningen. Nu pratar jag om dom renliga hororna och inte slusken för dom räknar jag in bland slynorna då dom inte tjänar någon större peng på det dom sysslar med och därför inte förtjänar någon respekt för det dom sysslar med. Med andra ord så knullar jag helldre med en renlig hora än med kvartersslynan som spretar på bena bara man visslar när hon går förbi i sin alldeles för korta kjol och sina upptryckta bomber..

Tack å hej /Leek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0