Sport

Fan vad jag älskar idrott!!!!

Känslor som finns inom idrott är fan den sannaste känslan som finns, satt och kollade på höjdhoppet på friidrotts VM igår kväll och den glädjen som Polacken Sylwester Bednarek visade var fan det bästa jag sett ever!!! Jag nästan grät av glädje själv hemma i soffan för man verkligen kännde hans glädje, han bara satt och skrattade och han verkade inte fatta vad fan som precis hade hänt. Helt enkelt underbart att se!!

Eftersom jag själv spelar hockey så vet jag själv hur glad och hur förbannad man kan bli efter och under matcher det är detta som gör idrotten och sporten så jävla underbar, känslorna bara flödar inom än själv!

Aja tjaooo /LEEK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0