En berättelse om ingenting

jag vandrar ut och in

men jag finner ingenting

solen lyser men jag vandrar i ett moln av mörker

ett mörker bara du har förmågan att lysa upp

men när jag ser dig bryts jag ner

allt stannar och du är det enda jag ser

du står bredvid mig men du känns längre bort än någonsin

din kropp är där men ditt hjärta klappar för en annan man


jag vet, jag borde vara glad

jag borde vara nöjd

jag borde njuta av allt omkring mig


jag såg en framtid med dig

men du såg den med en annan och lämnade mig i skuggan

du skulle aldrig göra mig illa

och jag klandrar inte dig för hur allting blev

för felet är lika mycket mitt

jag skulle aldrig drömt

utan levt i nuet

och låtit vänner stoppa mitt fall


jag vet, jag borde vara glad

jag borde vara nöjd

jag borde njuta av allt omkring mig


nu är jag ensam kvar

lämnad i en värld jag längre inte känner

jag vandrar ut i regnet som faller

försöker se det vackra i allting som lever

men allt känns så dött

som om livets stjärna har fallit


jag vet, jag borde vara glad

jag borde vara nöjd

jag borde njuta av allt omkring mig

men det enda jag tänker på är du

och tro mig när jag säger

jag älskar dig

men jag hatar mig själv för att jag känner som jag gör!


Jag vet, jag borde vara glad

jag borde vara nöjd

jag borde njuta av allt omkring mig

 

See yaaa /Leek


Kommentarer
Postat av: sanna

Kolla in min blogg. Den är bäst!

http://sannaberg.blogg.se/

2009-08-27 @ 17:22:10
URL: http://sannaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0