Ajax nästa för Berg! eller?

Enligt aftonbladet så ska Marcus Berg i princip vara klar för Ajax och jag har väll egentligen bara två saker att säga om detta.

1. Aftonbladet är väll inte precis den mest trovärdiga källa i denna värld.

2. Känns både roligt och lite skrämmande att han ska gå till Ajax. Roligt för jag gillar Berg, tycker om hans sätt att spela och tycker att han har en enorm potential att bli en stor målskytt i Europa. Men det som skrämmer mig är att jag har sett spelare med liknande bakgrund gå till Ajax för att sedan försvinna och ha svårt att hitta tillbaka till tidigare form, jag skulle bli betydligt gladare om han går till en mittenklubb i någon av topp3 ligorna i Europa (England, Italien, Spanien).

Cheers from LEEK!!

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotbollsbladet/internationell/holland/article5418684.ab

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0